REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Wrocławski Pasaż Grunwaldzki z pełną ofertą od Grupy CCCartykuł
Pokaż artykuł
Wrocławski Pasaż Grunwaldzki z pełną ofertą od Grupy CCC
Należący do EPP Pasaż Grunwaldzki poszerzył współpracę z Grupą CCC. Do grona najemców dołączyła właśnie kolejna marka – HalfPrice. W dwupoziomowym salonie, który pierwszych klientów przywitał 17 sierpnia, mieszkańcy Wrocławia i okolic znajdą bogaty asortyment obejmujący odzież, obuwie i liczne akcesoria znanych, światowych marek w atrakcyjnych cenach. Sklep zajmuje powierzchnię ponad 2200 mkw. na dwóch poziomach: 0 i +1.
[śląskie/Wrocław] MLP zbuduje kolejne magazyny dla MAKROartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie/Wrocław] MLP zbuduje kolejne magazyny dla MAKRO
MLP Group podpisało nowe umowy z siecią MAKRO Cash & Carry Polska, zgodnie z którymi dostarczy dwa k...
[kujawsko-pomorskie] Galerię Solną w Inowrocławiu odwiedziło 2 mln klientówartykuł
Pokaż artykuł
[kujawsko-pomorskie] Galerię Solną w Inowrocławiu odwiedziło 2 mln klientów
W pierwszych dniach listopada otwartą w maju br. Galerię Solną w Inowrocławiu odwiedził 2-milionowy...
[kujawsko-pomorskie] Nowy najemca w Galerii Solnejartykuł
Pokaż artykuł
[kujawsko-pomorskie] Nowy najemca w Galerii Solnej
1 grudnia swój salon w Galerii Solnej w Inowrocławiu otworzyła sieć Big Star. Na blisko 70 mkw. loka...
[Kraków] Cushman & Wakefield zarządcą Galerii Plaza w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Cushman & Wakefield zarządcą Galerii Plaza w Krakowie
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield została nowym zarządcą krakowskiej Galerii Plaza.
Handel w mniejszych miastach w rozkwicieartykuł
Pokaż artykuł
Handel w mniejszych miastach w rozkwicie
W 2022 roku inwestorzy działający na rynku handlowym w Polsce chętniej wybierali małe miasta (do 100 000 mieszkańców). Nowa podaż w tych ośrodkach miejskich wyniosła 60% całkowitego wolumenu, a dzięki temu zasoby małych miast są obecnie na porównywalnym poziomie, co tych średniej wielkości (100 000-400 000 mieszkańców). W dalszym ciągu największym zainteresowaniem inwestorów cieszyły się obiekty handlowe o małej skali, tj. parki handlowe oraz projekty typu strip mall. Od strony inwestycyjnej wolumen transakcji nieruchomości handlowych wzrósł o ponad 60% w porównaniu z 2021 rokiem.
Inwestorzy poszukują bezpiecznych projektówartykuł
Pokaż artykuł
Inwestorzy poszukują bezpiecznych projektów
Wysokie koszty finansowania inwestycji oraz inflacja, która negatywnie wpływa na koszty budowy i rentowność projektów przyniosła spadek aktywności inwestycyjnej niemal we wszystkich sektorach rynku nieruchomości w Polsce. Na działania podejmowane przez inwestorów bezpośrednio przekłada się też kondycja, w jakiej znajdują się poszczególne segmenty rynku. W ostatnim czasie najmocniej wyhamował rynek biurowy. Zarówno pod względem inwestycyjnym, jak i popytowym zwolnił również sektor magazynowy.
[Poznań] Prawie połowa ostatniego odcinka zachodniej obwodnicy już gotowaartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Prawie połowa ostatniego odcinka zachodniej obwodnicy już gotowa
Firma Skanska, która wykonuje 5-kilometrowy odcinek drogi S11 po zachodniej stronie Poznania ma za s...
Małe miasta skupiają już 25 procent całkowitej podaży nowej powierzchni handlowej w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Małe miasta skupiają już 25 procent całkowitej podaży nowej powierzchni handlowej w Polsce [RAPORT]
Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,15 mln mkw. Od stycznia do września 2022 r. rynek powiększył się o 184,1 tys. mkw. nowej przestrzeni handlowej, z czego 94 proc. to parki handlowe. W budowie pozostaje 355 tys. mkw. powierzchni handlowej, głównie w małych miastach – wynika z najnowszego raportu CBRE. Wciąż popularne są obiekty typu "convenience", ale równolegle na rynku rozwija się segment projektów wielofunkcyjnych, w których handel pełni rolę uzupełniającą.
Centrum handlowe Nowe Bielawyinwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum handlowe Nowe Bielawy
Toruń, Olsztyńska 8
Rekordowa transakcja, farmy fotowoltaiczne, nowe biurowce – Ghelamco podsumowuje 2022 rokartykuł
Pokaż artykuł
Rekordowa transakcja, farmy fotowoltaiczne, nowe biurowce – Ghelamco podsumowuje 2022 rok
Dla Ghelamco, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, 2022 rok obfitował w przełomowe wydarzenia i projekty, jak choćby rekordowa sprzedaż kompleksu The Warsaw HUB czy ogłoszenie – jako pierwszy deweloper w Polsce – programu budowy farm fotowoltaicznych w ramach strategii ESG. Ghelamco nie zwolniło tempa i realizuje też kolejne inwestycje. Obecnie buduje blisko 115 tys. mkw. najwyższej klasy powierzchni biurowej na trzech rynkach – w Warszawie, Krakowie oraz Katowicach.
Osada Sarabandyinwestycja
Pokaż inwestycję
Osada Sarabandy
Warszawa, Ursynów, Sarabandy
Panattoni uzyskało 67 mln euro finansowania od PKO Banku Polskiego. Dostarczy w Wielkopolsce ponad 80 000 mkw. dla giganta odzieżowegoartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni uzyskało 67 mln euro finansowania od PKO Banku Polskiego. Dostarczy w Wielkopolsce ponad 80 000 mkw. dla giganta odzieżowego
Panattoni, lider rynku powierzchni przemysłowych w Europie, cieszy się niesłabnącym zaufaniem instytucji finansowych. Deweloper uzyskał finansowanie na poziomie 67 mln euro na realizację Panattoni Park Poznań A2. Inwestycja zostanie oddana w październiku br., a całą powierzchnię jednego z dwóch budynków – 82 000 mkw. – wynajmie gigant branży odzieżowej.
Polski rynek powierzchni przemysłowo-logistycznych w europejskim topieartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek powierzchni przemysłowo-logistycznych w europejskim topie
Łączne zasoby powierzchni magazynowych, przemysłowych i logistycznych, przekraczające na koniec czerwca 30,6 mln mkw., pozwoliły dołączyć polskiemu rynkowi do top 3 w Unii Europejskiej. Analizując miniony kwartał eksperci BNP Paribas Real Estate Poland zwracają uwagę na wyhamowanie aktywności najemców, utrzymującą się ostrożność deweloperów przy rozpoczynaniu projektów, a także na rosnące zasoby wolnej powierzchni w już istniejących obiektach.
Rynek inwestycyjny w Polsce w I połowie 2024 r. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek inwestycyjny w Polsce w I połowie 2024 r. [RAPORT]
W pierwszej połowie 2024 roku rynek inwestycyjny nad Wisłą odnotował zauważalny wzrost aktywności inwestorów. Wartość transakcji wyniosła ponad 1,65 mld EUR, co stanowi wzrost o 86,5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2023 roku – informuje Savills Polska. W ramach ponad 50 zawartych umów, rynek zbliżył się do osiągnięcia 85 proc. łączonego wolumenu inwestycji z całego ubiegłego roku.
[Polska] 75 proc. multipleksów jest w galeriach handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] 75 proc. multipleksów jest w galeriach handlowych
W latach 2002-2012 udział obiektów, w których główną siłę napędową stanowi galeria, wzrósł w Polsce...
Portfel czterech obiektów handlowych w Polsce został sprzedanyartykuł
Pokaż artykuł
Portfel czterech obiektów handlowych w Polsce został sprzedany
Kolejne cztery obiekty handlowe w Polsce zmieniły swojego właściciela. Avison Young reprezentowało międzynarodowy fundusz inwestycyjny w procesie sprzedaży 4 obiektów handlowych, zlokalizowanych w miastach regionalnych: Stara Cegielnia w Szczecinie, Galeria Kosmos w Koszalinie, OK Centrum Wałbrzych i OK Centrum Strzegom, o łącznej powierzchni ok. 15 000 metrów kwadratowych GLA.
OTO Park nową marką parków handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
OTO Park nową marką parków handlowych w Polsce
Wspierając strategię budowy portfela parków handlowych Falcon Investment Management oficjalnie wprowadza na rynek nową markę – OTO Park. Marka ta staje się znakiem rozpoznawczym projektów Falcon, zarówno tych już działających jak i będących w trakcie realizacji oraz zaplanowanych na najbliższe lata.
Znamy ranking najbardziej popularnych marek handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Znamy ranking najbardziej popularnych marek handlowych w Polsce
Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, które marki są najbardziej popularne wśród konsumentów w Polsce. Kto tym razem w nim zwyciężył w rankingu YouGov Best Brands, przedstawiającym najlepsze i najprężniej rozwijające się marki w naszym kraju?
Nowy trend na rynku parków handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowy trend na rynku parków handlowych w Polsce
Na przestrzeni ostatnich lat parki handlowe rozwijały się głównie w rozmiarach zazwyczaj nie przekraczających 5 000 mkw. Funkcjonowały jako dopełnienie już istniejącej oferty handlowej lub powstawały w mniejszych miastach, często będąc pierwszym obiektem handlowym o nowoczesnym charakterze – pisze w komentarzu Artur Czuba, Associate Director, Investment, Avison Young.
REKLAMA